Zarówno w definicji fitnesu jak i aerobicu mieszczą się pojęcia takie jak: sprawność fizyczna, kondycja, wydolność. Intuicyjnie fitness kojarzy się z ruchem, aktywnością fizyczną, a coraz częściej ze zdrowym trybem życia. Jest to dynamiczny sposób na dobre samopoczucie pod względem fizycznym i psychicznym. Coraz częściej jest to również sposób na poprawę i utrzymanie zdrowia dla wielu ludzi w różnych grupach wiekowych.

Co zyskujemy

1. Zwiększenie wydolności płuc i serca
2. Poprawa wydolności krążenia
3. Obniżenie poziomu cholesterolu
4. Obniżenie stresu i niepokoju

Co i z czym ćwiczymy

cardio – formy zajęć wzmacniających układ krążenia, aerobik w różnych odmianach tanecznych,
muscle – formy zajęć wzmacniające układ mięśniowy w sposób pośredni,
cardio & muscle – formy mieszane działające na układ krążenia jak i aparat mięśniowy,
cooling – formy zajęć typu stretching, ćwiczenia gibkościowe, yoga, pilates
Do ćwiczeń wykorzystywane są: piłki, stepy, ciężarki oraz maty.

Adresat Dorośli
Zapisy Wrzesień
Termin zajęć Poniedziałek
17.30 – 18.30
Środa
17.30 – 18.30
Koszt 30zł / miesiąc

ZDJĘCIA Z ĆWICZEŃ


Julia Skowrońska

 

Długoletni i doświadczony instruktor tańca nowoczesnego i aerobiku, choreograf układów tanecznych, od 6 lat związana z Klubem „Łęg”